Skip links

Od 2016 roku współpracujemy ze Skoda Centrum Poznań przy współorganizacji Dnia Dziecka prowadzonym na autodromie Skoda w Poznaniu.

Podczas wydarzenia wspieramy Skodę Centrum Poznań w budowaniu pozytywnego wizerunku salonu poprzez przygotowanie atrakcji zarówno dla dzieci jak i ich rodziców.

Oprócz wystawy samochodów organizowaliśmy strefę chilloutu, rywalizacji i self-frame oraz zorganizowaliśmy atrakcyjny konkurs, podczas którego, w ramach organizowanych konkurencji, można było wygrać jedną z przygotowanych nagród.

Promując wydarzenia wykorzystywaliśmy działania digitalowe i outdorowe:

  1. Facebook: wydarzenie oraz posty
  2. Kampania Banerowa Google Ads
  3. Reklama na stronie internetowej
  4. Plakaty i ulotki

Wyniki jednego z naszych działań – kampani banerowej Google Ads [2017], przedstawia infografika.

W trakcie samego wydarzenia przygotowywaliśmy wystawę modeli samochodów oraz rodzinne zabawy.

Wystawa samochodów

Wystawa prezentowała aktualnie oferowane modele Skody i spotkała się z dużym zainteresowaniem ze strony potencjalnych Klientów.

Strefa rywalizacji

W ramach organizowanego konkursu na Rodziców i Dzieci czekały różnorodne atrakcje m.in: pneumatyczna ścianka wspinaczkowa, pomiar szczęścia (decybelomierz), oznaczania różnic między samochodami, rower pitny.

Strefa chilloutu

Dbaliśmy również o miejsce do odpoczynku i regeneracji. Rodzicom mogli odpoczywać na leżakach pod parasolami gdy ich pociechy brały udział m.in w malowaniu samochodów czy mega grach planszowych.

Podczas eventu powstawała krótka relacja, którą następnie promowaliśmy na Youtube.

Miesięczna kampania dla filmu reklamowego Skoda na Dzień Dziecka [2017] przyniosła wyniki w postaci:

71000
wyświetleń
26500
obejrzeń
37%
współczynnik wyświetleń
0,07
śr. cena za obejrzenie (pln)