Od 2016 roku współpracujemy ze Skoda Centrum Poznań przy współorganizacji Dnia Dziecka prowadzonym na autodromie Skoda w Poznaniu.
Podczas wydarzenia wspieramy Skodę Centrum Poznań w budowaniu pozytywnego wizerunku salonu poprzez przygotowanie atrakcji zarówno dla dzieci jak i ich rodziców.
Oprócz wystawy samochodów organizowaliśmy strefę chilloutu, rywalizacji i self-frame oraz zorganizowaliśmy atrakcyjny konkurs, podczas którego, w ramach organizowanych konkurencji, można było wygrać jedną z przygotowanych nagród.

Promując wydarzenia wykorzystywaliśmy działania digitalowe i outdorowe:
- Facebook: wydarzenie oraz posty
- Kampania Banerowa Google Ads
- Reklama na stronie internetowej
- Plakaty i ulotki
Wyniki jednego z naszych działań – kampani banerowej Google Ads [2017], przedstawia infografika.

W trakcie samego wydarzenia przygotowywaliśmy wystawę modeli samochodów oraz rodzinne zabawy.
Wystawa samochodów
Wystawa prezentowała aktualnie oferowane modele Skody i spotkała się z dużym zainteresowaniem ze strony potencjalnych Klientów.
Strefa rywalizacji
W ramach organizowanego konkursu na Rodziców i Dzieci czekały różnorodne atrakcje m.in: pneumatyczna ścianka wspinaczkowa, pomiar szczęścia (decybelomierz), oznaczania różnic między samochodami, rower pitny.
Strefa chilloutu
Dbaliśmy również o miejsce do odpoczynku i regeneracji. Rodzicom mogli odpoczywać na leżakach pod parasolami gdy ich pociechy brały udział m.in w malowaniu samochodów czy mega grach planszowych.
Podczas eventu powstawała krótka relacja, którą następnie promowaliśmy na Youtube.
Miesięczna kampania dla filmu reklamowego Skoda na Dzień Dziecka [2017] przyniosła wyniki w postaci: